Vinter torr.

Jag brukar inte ha torra händer(hender?) annars än på vinterhalvåret när kylan kommer, de är jag helt övertygad om att jag inte är ensam om. i år bestämde jag mig för att göra nått åt saken i stället för att smörja mig med hudkräm 100ggr om dagen.(TYP..;) )

Lösningen är Hemp hand protector från The body shop.


Jag köpte en liten tub för att se om den fungerar, och ja, det gör den. Extremt bra till och med!
köpte som sagt en liten tub för att testa, men jag klarar mig nog med den för produkten är så himla dryg, helosandryg, riktigt tjock och fet, samtidigt som den suger upp bra i huden och håller den värkligen mjuk och smidig.  Doften kan jag inte beskriva, har aldrig kännt nått som luktar sådär förr så kan inte riktigt förklara, kan tänka mig att de säkert är nån som tycker den är äcklig men jag tycker den fungerar.
De som jag egentligen inte tycker om med den är förpackningen, den lixom smygläker om man inte är snabb me korken..de är lite smått irriterande.

Prisvärd är den,
75 kronor för den lilla tuben på 30 ml
125 kronor för den större på 100ml.


Om man skulle bli störtkär så finns det bodybutter,ansiktskräm och läppbalsam i samma serie!


Kommentarer
Postat av: Bella



Mitt liv är över jobbar på make up store kvällen ;(

2009-11-17 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0