Vardagslyx?

Sitter just nu med en av mina absoluta favoritmasker från Apitivia, Cleansing face mask, with pink clay.
Beskrivning: Rengörande ansiktsmask med rosa lera, idealisk för torr och känslig hud. Den rosa leran rengör porerna på djupet,Växtextrakt och veteprotein återfuktar och revitaliserar för en smidig och behaglig känsla.


Jag har älskat alla masker jag testat från Apitiva, dom känns fräscha, är krämiga,luktar gott och inte sådär kemekaliskt som endel produkter gör, och min hud blir aldrig röd och irriterad efter användning som den blivit med alla billigare varianter jag testat. När man vet att produkten är organsik så blir man ju såklart lite extra nöjd.
Så what to say, helt klart värda dom 30 kronorna de kostar att köpa( 2x10ml.)

Jag tycker aboslut att ni borde kolla in deras sortiment, de finns alla möjliga masker, ögonmasker,åtstramande,återfuktande,djuprengörande,skrubbar mm.
Ansiktsmaskerna går att hitta på bland annat ICA MAXI.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0