Färg!

jag har kännt mig så tråkig, så i går och i dag är de fan färg och glitter som gäller!
Igår körde jag på knalligt blått med luna glittret.

Dagens smink ser ut såhär:



Jag prövade sminka med bara mixingliquid och penna som bas.. så de tog sin lilla tid å få kanterna någorlunda suddade.. är inte alls så bra med penna och mixingliquid måste jag erkänna!
Men är de knallfärger man vill åt så är en färgad bas helt klart bästa alternativet!

De är pennan violetstorm, cybershadow Gingerleaf,eyedustet latin(allt MUS) och MAC stars`n rockets (typ samma som MUS Sassy) sen la jag glitteret Luna från Make up store ovanpå de turkosa..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så snyggt!! :D Du är så duktig :)

2009-11-04 @ 13:38:40
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: carro

tack så mycket:D

2009-11-04 @ 15:14:28
Postat av: Bella

nice bajs:P kommer förbi nån dag och hämtar mina skor :)

2009-11-05 @ 03:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0