168.

Dagens sminkning, matt,snygg och lätt.
De gillar jag.Fick dock inget jätte bra kort som vanligt, men de duger..;)



la först en eyeliner, lite cateye, tjock ute och smal in mot ögat.(tänkte först inte ha några skuggor idag)
Sen la jag min bas, MUS Hightechlighter platina,
Skuggdags, la en vit matt skugga från ögat upp till brynet, sen tog jag en ljusare brun matt skugga i globen och sudda de den uppåt mot brynet, men jag tyckte de blev de så tapigt så då tog jag en matt svart och la med en vanlig plattpensel för att få lite djup på det hela. sen tog jag den svarta skuggan på kajalen så den skulle synas lite mer och bli mindre kladdig. På med maskara. med ett par långa fransar skulle de bli riktigt snyggt!

Den där sminkningen är lätt att göra, och går att använda vilka färger man än känner för att ha.
Ljusa förstorar, mörka förminskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0