165

Första försöket med "nail art penseln".. ja, de gick ju bra på ena handen, men på andra blev de så jäkla fult så de sluta me att jag tog bort på 8 av tio naglar, och nu ser det fördjävligt ut.. har inte tålamod att göra om naglarna hundra gånger så de ser fördjävligt ut bara med det lila lacket.. jag försökte göra ett likadant mönster som de jag gjorde på ringfingret på bilden här nere, men de blev inte så lika.. sen gjorde jag glittriga tippar för att dölja att jag råkade skrapa bort lite längst ut.

ÅHH, jäklar vad irriterad jag blir, hur kommer det sig att ja alltid råkar stöt i nått så de försvinner på nått ställe eller som skrapas av lite???
Är de bara jag som gör det???

Här är en bild på hur de blev innan jag tog bort de.. jaja, jag VEET, de är inte så snyggt, men jag tycker de var helt okej för att vara första gången att testa iaf, men jag ska bara göra på en nagel om ja ska göra sånt där skumt mönster.. men vi får väll se vad jag hittar på next time.



Nån som är bra på naglar och vill ge en kurs i hur man gör mönster;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0