127.

Jag har blivit så insnöad i Make up store att jag knappt kollar på annat smink, men i dag gick jag in på kicks här i skellefteå.. Där fann jag två glada överraskningar!

Den ena var O.P.I nagellacken, jag fann dom matta!
och den andra var Smashbox!

Här är iaf den matta kollektionen från O.P.I.





Åh guud så snygga de är! De rosa köpte jag direkt, de är sällan eller aldrig jag känner "MÅSTE HAA" när de gäller nagellack, men just detta, Oh my looord så snyggt. De sitter självklart på mina naglar nu, dock så ser det ut som om någon med downsyndrom har målat mina naglar.. men jag  jobba i morgon så får hur som helst inte ha på mig lack från nått annat märke än Make up store då, så måste endå ta bort det i morgon.
Googlade dock och fick då uppp den här bilden, antar att de är någon bloggerksa som oxå fallit pladask för det.



Jag gillar mitt O.P.I, tror absolut jag kommer köpa ett till matt, och nått vanligt.
De torkade tok-fort, och man behövde bara ett lager för å få de bra.
Dock var de extra krångligt när det var matt, de var nog nackdelen. Men men, vill man vara fin..

Tipset för dagen är å kolla in på Kicks för dessa läckra lack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0