126.

I.D BareMinerals foundation är min favorit foundation, fick jag välja tre produkter att använda resten av mitt liv skulle denna foundsation vara en av dom, helt klart, utan att tänka två gånger.


Såhär står det om den:

i.d. bareMinerals

i.d. bareMinerals foundations är 100% naturliga och baseras på rena mineraler från naturen. De är vårdande och fungerar som en förlängning till din hudvård.

• Inga konserveringsämnen

• Naturligt UV-skydd spf 15

• Inget talk, olja eller vax

• Ingen parfym eller tillsatser

• Lugnande & anti-inflammatorisk

• Ej djurtestad

Idealiskt att använda som ett naturligt avslutande steg efter ansiktsbehandlingar, AHA-behandlingar, mikrodermabrasion, vaxning och epilering.

En nyligen publicerad studie visar att användning av i.d. bareMinerals foundation leder till en markant förbättrad effekt på hud med acne och rosacea efter endast två veckors användning.

 

 

SÅHÄR TYCKER JAG:

Jag tror på vartenda  ord jag läser, för det är exakt vad jag upplever själv, jag har inte acne/rosacea, men jag brukar få extremt mycket finnar, och med de så menas inte typ fem finnar i pannan, utan närmare 30, jag har kvar lite ärr i tinningarna efter finnar sen förr.. vet som inte varför jag bara får i pannan och tinningarna och kanske nån brevid näsan eller på näsan, men ingen annan stans.

Jag har haft min foundation sen förra året ungefär, den använder jag alltid då jag inte ska på fest, eller om jag ska jobba eller när jag praktiserade. min hy blir som.. inte som minnär jag haft I.d ett tag, den blir jätte fin!

Efter praktiken var min hy helt jättefinnig och oljig och grejer, jag skrev nått inlägg om de iaf, men sen börja jag använda I.d igen så fort jag inte blev kallad på jobb:), och nu är min hy finare än på länge och de är även fast jag ska ha mens när som helst och de är då min hy brukar bli lite finnig. Men nu är det typ bara någon enstaka finne.

Den går dessutom att få rätt täckande, villket är ett stort plus när man har finnar och ofta är rätt röd och så.. skitnaturligt resultat och finnfri hy, vad mer kan man begära?


Jag älskar I.d, de är nått jag värkligen rekomenderar alla att testa som känner igen problemet, visst det är dyrt, men resultatet man får gör det absolut värld varendaste krona.


Och ja, de är skilland på mineralfoundation och mineralfoundation, har prövat tre andra märken och inget har gett samma resultat som i.d.

jag skulle kunna skriva hur långt som helst, men jag måste på apoteket och hämta mitt pencilin jag fick utskrivet i går..
urs, villken kväll altså.

 



Kommentarer
Postat av: jessica

Det är ju rå bra!! Man kan ju fan sova i de och huden beter sig som att man inte har gjort det! Dettutom tycker jag att de är ju drygt, eftersom man kan välja hur täckande man vill ha så kan man ju bara ha på efter behov =) Jag håller värkligen med dig!

2009-07-26 @ 12:34:56
URL: http://peachpaj.blogg.se/
Postat av: mican

pencelin? why?

2009-07-27 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0