124.

Ett litet tips.

Spana absolut in Kings & Queens på Åhlens om ni inte redan gjort det.
en serie med showergel, body milk & bodybutters, alla i riktigt snygga förpackningar och lukter för alla näsor!
Det bästa är nog att de är helt fria från mineraloljor och prabener(en sorts konserveringsmedel).
Det låter väll inte helt fel?

Jag har själv testat
De var mitt självklara val efter som jag älskar apelsin och citrondofter, har ju Light blue som favorit parfym, den enda jag prövat som jag inte blivit less på efter ca en halv flaska. Nej, den återkommer i mitt badrumsskåp!

Body milk Queen Isabella som doftar apelsin och kanel, blir en kryddig doft till en början som sen avtar och lämnar en mjuk varm doft av..vet inte om jag kan säga att de är apelsin, men de luktar då gott naaanting, och den håller i sig, de är det bästa:) Tror absolut detta är nånting som kommer finns som "standard" bland mina produkter.

Och den som jag köpte först var bodybutter sultan of granda, med en lukt av citron  och nått annat.. den luktar gott i flaskan men måste säga att den inte passar ihop med "min" lukt, den luktade godare på Jonte, och han är ju svinit torr så den kommer till användning endå!



De är 200 ml och ligger på 95:-

De finns en massa andra dofter av tex jasmin, vanillapear,honny...

Märket kommer från grekland och alla produkterna är döpta efter riktiga personer, har funderat på att kolla upp vem queen isabella kan ha vart.. jamenar, nått som luktar sådär gott måste ju vara döpt efter nån som gjort under ;)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0