123.

Har blivit lite sminkningar på senaste, jag sminkar mig ju, de gör jag.. men jag gör det inte lika ofta.
Sen är det inte lika kul å försöka ta kort på nått som inte går att fånga så bra på bild med min extremt braiga telefon.. de gör mig faktiskt lite opeppad måst ejag erkänna.

Här är iaf två från förra veckan, som jag tycker om lite extra:

Rost orange typ, med lingurie,hot och glam peach.


lite rosa, med cottoncandy,glam peach och.. hm.. kommer inte riktigt i håg den sista..







Imorgon ska jag jobba första gången helt själv, och jag har stängning.. ojojoj.. hur ska de gå?!
Helt ärligt så känns det lite smått panikslaget, jag kan inte med kassan ifall de skulle bli nått.
Jag vet ju hur man slår in och sånt där, men inte sånnadär special grejer i fall nån vill reklamera eller nått sånt..
Sen så kan jag erkänna att jag har lite smått panik över hur jag ska skriva allt på bankpapperna, och jag har ingen aning om hur man bankar, vet bara att man stoppar in den i en grej på väggen..
Har tänkt fara in i dag och gå igen om en gång till med den som stänger idag, sen skulle Angelica tvär gå igenom innan hon far hem i morgon. Åh gud! sen om man behjöver på toan då? man kan ju inte bara gå när man behöver..
Hm..?
Ja, men jag hoppas det kommer gå bra, och att de inte är så mycket folk hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0