121.

L`oreal double extention beauty tubes .

Jag har kört den maskaran i några månader nu och jag gillar den bara mer och mer.
Först sveper man dit ett lager av den vita maskaran och sen lägger man ett lager av den svarta.
Vips har man långa tjocka flirtiga fransar, det känns på nått vänster som man kan bygga dit lite extra så dom blir ännu längre, de gillas!  De säger själva att man ska bygga upp till 80% längre fransar, om än man ser en stor skillnad så skulle jag nog inte påstå att  de 80% syns på mina fransar, men skillnaden ÄR stor!

Plus även att tuberna/kapslarna över fransarna inte fäller eller kladdar.

Den sista egenskapen som värkligen är pricken över i:et är att maskaran inte går att tvätta av så vidare man inte har vatten som är ca 37 gradit, och att det blir små tuber/kapslar som går att dra lös från fransarna så man slipper få maskara i hela ansiktet!
Jag hatar värkligen att tvätta bort sminket av just den anledningne, hur kul är det att bli koljävlasvart runt ögonen, att de far maskara och droppar överallt och att de är rätt svårt att få bort det från huden! Så slutgnuggat och slut på att inte "orka" gnugga bort de sista under ögat innan läggdags. Nu alltid helt sminkfri, även runt ögon;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0