Guldlock.

Hehe, ja.. vilken rubrik. Men ja, de var ju faktiskt ett guldfärgat lock idag, tillsammans med grått. (klickbara bilder)
 

He blidde en snabb morgon mejk innan skolan med golden lemon (pigment MAC) och Crow (C/S från MUS.)
Måste säga att ja lyckates kanonbra med linern i dag. har prövat att använda den snedskurna penseln som man egentligen ska ha som brynpensel.. men jag har ALDRIG använt den till det. Inte en enda gång.
Hm..  den grå ser lite halvosuddad ut på bilden.. men riktigt så illa är det nog inte. Tur det;)

...och i förrgår(?!)
ja,då såg de ut såhär(men inte lika grått som på bilden):




prövade jag att använda FACE gel linern som bas för ögonskugga, Satan va svart de blev.
Ja, lite FÖR svart till och med. Så ja blandade ut den lite i kanten med MUS M/S velvet och strök över lite MUS E/D Crystal.
Rätt shysst majek, höll förvånadsvärt bra dom timmarna jag hade på mig de, blev pyttelite borta som i vecket, de syntes inte om man inte kollade efter nära..Ska pröva någon annan gång och ha de en "heldag" innan jag prövar det på fest.



Btw, som ni ser är jag tillbaka i min lugg. Jag passar i lugg, sådeså.




Kommentarer
Postat av: mican

du passar väldigt bra i lugg! i love you =)

2009-01-23 @ 23:20:27
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Åsa

snyggo! puss!

2009-01-25 @ 21:44:47
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0