60.

Mongo öga, det rinner ur de och förstör sminket!
ÅÅh, varför skulle jag ens sminka mig i dag?!


ÄH, jag prövade min POP violet eyes som köptes på rea i sthlm för typ..80 kr?
jag har ju en eye cake sen förr, nämligen POP Bright greens, den tycker jag om.
Jag och violet eyes är inte alls så värst bra kompisar, skuggorna i denna var mycket mer svårjobbade.. blev så irriterad så jag tog till med en blöt pensel tillslut. (Alla bilder går att klicka upp i fall man vill det..)


Här är resultatet:


Sen kom jag på att MUS Grape borde ju passa utmärkt att lägga i globlinjen..
och ja, visst gjorde den det. Jag komer dock inte använda pop Violet eyes så där jätte ofta, inte ensam iaf. men de känns ju kul att jag kom på nått användnings område till grape, var säkert ett år sen jag använde den senast bara för jag inte har haft nått som passat till. Eller så har jag de utan att jag vet om det?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0