59.

Dagens FOTD.
Jag bara älskar den här "looken".. den är som lagom.
Färgerna är helt underbart snygga och jag tycker att färgerna klär mig riktigt bra. (klickbara bilder)



Face: I.D bare mineral, blush The balm Hot mama
Eyes: UDPP
M/S Muffin (MUS)
M/S Diva (MUS)
M/S Velvet (MUS)
Gel eyeliner FACE stockholm
Mascara Lorèal volume shoking
Lips: Nude.


Mican ska till Göteborg i helgen, gissa vart hon ska;)
MAC :D

Jag ska beställa tre suggor ur ,brunette,blonde,readhead serien,en paint point blackground och se om någon av pigmenten "All girl" Blue,Grape,ktishmas(eller nått liknande) finns där..
Så jag rånar mig själ..(igen). men jag har typ alldrig chansen att köpa MAC så jag passar på när jag känner någon som är där.

jag har iaf en shopping lista. bara jag komer i håg och ge hon den i morgon:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0