58.

Igår hade jag grön.
jag såg just att den påminner om en annan jag gjort för inte så länge sen.
Men denna  var det inte ett guldkorn i, och den var mörkare än den andra.. men det kanske man inte kan se på mina foton..men så är fallet iaf.


Ja, de blir ett FOTD foto.
och nej, jag super posar inte, jag håller bort min lugg.


jag har använt :

Face:
I.D Minerales, TBS cheek colour pink quartz
Eyes: UDEPP
Neon Eyes VLD POISON
MUS E/D Amazonas,
MAC Carbone,
Eye pencil Violet storm.,
Mascara från Loreal & gel eyeliner Face stockholm.
Lips: Nude.


Jag skulle vilja köpa ett till rouge, och ett läppstift..ett halvljust..eller ett jätte rött!

Fast, egentligen får jag kväljningar av läppstift, så de ger kanske inte så mycket..?


Jag har lite konstiga grejer jag blir äcklad av, typ läppstift, och direkt jag ser eller hör ordet.. cerat, så uppstår ungefär samma sak som om jag skulle ha läppstift på mig! URS! ( nu kan jag aldrig mer läsa det här inlägget för jag har skrivit ner mitt hatord)  nått annat som gör mig riktigt äcklad är vaniljparfymen från The bodyshop.
Jag vet inte varför, men all vanilj som luktar typ som den får jag också hurvens av.. men typ annan vanilj går hur bra som helst. En annan parfym jag värkligen hatar är.. hmm tror den heter typ Jean Paul Gaultiers Le Male, förpackningen är blå iaf. Direkt någon har den måste jag hålla andan.. vilket kan vara lite jobbigt. Komer inte på just nu vem de är som har den men ja... äckligt luktar den då.


påtalom lukter och parfymer så tror jag inte att allas näsor uppfattar dofter lika.eller vad säger ni om den saken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0