51.

Idag har jag valt varma toner, Rosa,orange och lite guldigt glitter..Tyvärr fick jag inget bra FOTD, såg lite halvt utvecklingsstörd ut, som vanligt. Är värkligen inte fotogenisk av mig.. MEEN, man kan ju inte ha allt;)
ni får nöja er med ena ögat

(klickbar bild)



Btw, är det bara jag som alltid grisar ner som fan så fort jag är i farten med sminket?
Skitkort, man såg ju inte hur det såg ut där.. och var inte klar heller, halva handfatet var rosa och guldglittrigt innan jag var klar:P



Hmm. min kar är och jobbar.. jag sitter här och äter godis,lyssnar på metallica och funderar över varför mian byxor börjat skava in i flärret så guförbannat. Jag tror kanske de borde vara han som satt och åt godis och jag som joggade.. meen, jag är helt enkelt ingen jogging människa. jag är mer  gympa, bada,åka pulka(ja, pulka är motion håll käften!) eller typ gymma.. men fan inte springa!
Jag är alldeles för lat för det!

haha, ja fy fan vad jag är lat.. EGENTLIGEN.

kanske får bli mitt nya nyårslöfte.. eller de jag ska ha om ett år?;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0