47.

Vad fasen, jag har gjort en sminkning som är typ..grålila aktig..altså inte knall, men gammelrosa och grå.
på korten ser de ju för fan brunt ut?! De är då inte bara lite irriterande!

Jag har använt MUS skuggor.
La E/D empire ii globlinjen,C/S crow på locket suddat frammåt och sen kladda ja i liteM/S grape i empier och suddade i hop det... på håll ser det som lite grålila ut.. och på kort brunt.. och på nära håll ser de som bra ut:P
Tog i två olika ljus, men de ser då brunt ut vilket som..:S(klick bara)
  





Gårdagens knalliga turkås/blåa mejk togs de inga kort på.. men den blev en favorit så kommer göras fler gånger.
I morgon ska jag ha grönt. Gröna torsdag, de låter väll bra;)
ÅÅh,jag vet inte varför jag inte haft grönt idag när jag tänkt på att ha grönt hela veckan!





Kommentarer
Postat av: peach

Hejdu!

Jag köpte ju breeze men ja vete fan vilken som passa till de! Det är mus! hjälp miggg!!

2009-01-15 @ 09:59:05
URL: http://peachpaj.blogg.se/
Postat av: Åsa

älskar dig med snyggo!

2009-01-15 @ 11:27:01
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0