43.

Ska lägga upp två EOTD & FOTD.. Jag har vart lite dålig med det i veckan, har haft mycket och göra och vart sjuk så jag inte har orkat sminka mig så över seriöst.. och sen har jag ju inte haft någon kabel.
Igår hade jag dock tänkt göra det här inlägget, men jag fick mig inte in på bloggen då, någon fler än jag som hade det så?


Jag har ingen aning om vilken dag detta var, jag har helt glömt bort det.

(bilderna går att klicka upp för förstoring om man nu känner för det.)





Ögonen är det Golden Lemon från MAC tillsammans med MUS E/D Bamboo & MAC Humid.
Primern är en från make up store och den flytande diplinern komer från IsaDora, fransarna är någon av Lorèal mascarorna.

Ansiktet är mineralpudret från TBS och tror inte jag hade nått på kinderna..


Igår var det POP bright greens på locken tillsammans med gel linern från FACE och mascaran sky high curves från maybeline.i ansiktet är mineralfoundation puder från I.D och på kinderna  från HH mineral.
POPS skuggor är väldigt svåra att få på bild tycker jag, de skimmrade mycket bättre i värkligheten och var lite knalligare..








I.D pudret är ju faktiskt hur bra som helst!
De smälter in jätte fint i huden och sitter jäkligt bra måste jag säga.
resultatet går till och med att få rätt täckande trots att debara är som ett puder ju!
De luktar inget, är 100% naturligt,täpper inte till porer och innheåller zink som är bra mot orenheter i hyn.
Aldrig mer flytande foundation?
tre ord, I LOVE I.D.





Idag har jag inte orkat sminka mig, lite I.D puder och kladdat på lite mascara..
Jag är assistent medans Jonte hängt hyllor.
Sen har vi fixat en massa i köket för det kom en ny kyl/frys i går..
Undrar just när det ska börjas med kaklet, de borde vara snart tycker jag.
Men sen vet vi ju alla hur snabbt det går när herr viklund ska få saker gjorda.. suck.
vi skulle ju hänga en i sovrummet med.. men då fanns de ingen plugg.. rackarns bananer.



Kommentarer
Postat av: beaa

POP bright greeeens.. gimme!

var sjuk snygg färg :D

2009-01-14 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0