40.

Om ni är som mig och bara älskar citron måste ni absolut pröva den här :


Weleda citrus creamy body wash.
Ja, creamy kan jag värkligen förstå varför den heter, den ÄR värkligen krämig, och doften helt underbar av citrus.
Jag köpte min efter jul och har blivit min nya favorit med Dove citrus fresch på en andra plats.
 Detta är en skonsam rengöring som är fri både från syntetisk doft & färg och innehåller inget konserveringsmedel.
Saken görs ju inte heller sämre när Weledas produkter inte testas på djur och är ekologiska.

Priset ligger väll på ca 99 kr och den är absolut värd varenda krona.
Finns bland annat på ICA MAXi, Sence och Life. (tror även de finns på vissa åhlens,kicks eller lindex butiker?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0