81.

Mörk fredag, Den här sminkningen är lite lurig, Ibalnd ser den som svart ut och ibland brun.. men de beror nog på att jag har MAC`s  svarta Paint Pot Blackground som bas, med Make up stores`s Deadly, mörkbrun och velvet, som skiftar i lite olika färger..brun,grått och lila. Jävligt fin iaf. jag har fortfarande lite problem med att få kansterna på blackground att inte bli skarpa utan att bli ojämna.. har för visso inte använt den sen senast jag skrev ungefär samma sak. måste bli bättre på det!

Här är de som använst: (Klick)


Och såhär ser jag ut(toalettljus):




Dagsljus:(Ops, de där vita är lite mascara som hamnat fel..)






Btw, jag har funderat på att plocka mina ögonbryn smala igen.. jag är som less på att ha "buskit".
Eller göra nånting iaf, dom är helt bombstyriga!


Hårplanen blir som sådan, jag ska inte färga de på ett tag nu, sen ska jag bleka och byta färg, de blir rött igen.
Har tvekat och velat fram och tillbaka alla gånger nu när jag färgat håret de senaste gångerna, men nu händer det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0