80.

Helt ärligt vet jag fan inte vad de är för färg på mitt smink idag..de är lite..grågrön..sen ser de lite brunt ut ibland..ööh.. ja, skitskumt iaf!Dock är det rätt snyggt.. men korten visar ingen rättvis bild av hur det ser ut..de skimmrar som fan!
jag skyller på att de som vanligt är mobilens fel. Dock är de tur att den inte har så bra upplösning, då syns inte alla finnar lika bra:P



Eyes: UDPP
MUS E/D Deamon
MAC Knight Divine
MUS E/D Bamboo
Mascara: "Nya" som jag köpte från Loreal
Dipliner H&M
MUS Eyepencil  Black

Orkar inte skriva fejjan. De vanliga ni vet..






Ja, min hy är H E M S K, Den är värre än den vart på riktigt länge!
Har en MASSA små och stora finnar överallt, som vanligt i T-zonen. men den har inte vart oljig på djävulst länge.. och jag kör ju med milda produkter utan olja och andra ämnen som täpper till porerna och har inte använt flytande foundation sen jag köpte min I.D mineralfoundation! Jag har inte ätit en massa onyttigt heller för en gångs skull..
Fast, iof..kan de ju vara pms finnar.. HEHE, glömde bort va de var för datum. Ska ha mens snart så de är säkert därför.. komer bli en hemsk PMS då efter som jag får så många finnar=många hormoner=crazy bitch.. å MYCKE mensvärk! :(
NEEEEJJ, de tar så JÄVLA ont!! Komer säkert bli ensåndär handikappvecka när man bara ligger i fosterställning och halvgrinar i smärtor och vill slå alla på käften som pratar med en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0