77.

Förresten, jag ljög i mitt andra dagboksinlägg då jag nämnde att jag inte shoppat nån beuty på länge..
Senast jag gjorde det var ju fan i Fredags. Det sker per aoutomatik så jag inte kommer i håg det typ.

Här var de som fick föja med:

och en got2b smooth`n chic.(som inte är med på bilden)

Jag älskar frisör grejer, håret känns som så mycket bättre på nått vänster, och de luktar wunderbart!
Inpackningen Intense  repair kan vara bra nu på vintern, när den återfuktar torrt vinter hår, tänkte först köpa en Absolut repair, men jag  tyckte inte jag behövde den, den tynger bara ner håret om håret inte är så jätte nött och har vart med om massa som tex blekningar, utomlandsresor eller väldigt mycket borstningar när håret är blött(vilket jag aldrig gör för håret är så skört då de är blött) eller hårtorkningar och plattande (plattning eller dyligt gör jag sällan eller aldrig och hårtorken använder jag väldigt sällan) Så jag är rätt snäll med mitt hår:)

Den där"styling produkten" från got2b är värkligen skitbra den med, mitt hår har vart så himla elektriskt och flygit nu i kylan, men inte när man har den där produkten i håret, inte heller känns håret tungt, utan lika lätt och mjukt som helt produkt fritt hår. Enda minuset är lukten, väldigt söt.. Jontes beskrivning är "fjortis", vilket jag kan hålla med om.
Men de luktar inte alls starkt när man väl har det i gåret, så de är inte så att det blir störande.
Produkten ska tydligen vara värmeskyddande, men jag vet väll inte riktigt hur bra den skyddar, skulle väll gissa på att de är lite si och så.(jag vet inte varför, men mina tankar är sällan höga om icke frisörgrejer, de är säkert inte så jätte stor skillnad EGENTLIGEN) men de är väll förhoppningsvis bättre än inget alls. Så nu blir mitt hår ännu gladare !

Sen fick även en mascara från Loreal, beuty tubes nånting heter den..(ja, ni vet väll vilken de är endå) följa med hem, den är faktiskt rätt bra, bara man inte låter den vita torka innan man lägger på den svarta! enda minuset är att den inte böjer fransarna, jag äger ingen fransböjare för jag alltid annars brukar köpa mascaror som gör jobbet.
De jag gillar mest är att man kan använda den i alla väder och de inte ser ut som att man försökt sminka sig som Alice cooper efter man vart ute i tex snöoväder, den far inte bort såvida vattnet inte är varmt, och då ser man riktigt hur "tuberna" trillar av, man blir inte sådär svart runt ögenen vilket är jävligt bra.
Ja, stort plus till den altså,Rekomenderas till oss norrlänningar som är ute i blåsigt snöväder mer eller mindre varenda dag så här års.

sen köpte jag en  JÄTTE skumaplikator på The bodyshop, jag bara älskar den, sen fick även en skugga från samma märke följa med. Har inte hunnit testat den så mycket än så kan inte yttra mig.
Är jävligt nöjd med mina inköp iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0