76.

Jag är ingen som brukar bära lösfrallor även om det är bland det snyggaste man kan ha, så då bestämnde jag mig för att köpa ett par, modell billagare. H&M`s egna.. i fall de nu skulle gå åt skogen eller man tappar dom eller nått är det ju inte så värt att ha lagt ut massa pengar på det. Så billiga fick det bli!
Resultatet:

Måste ju säga att de var himla svårt å pilla fast dom, så resultatet blev väll inte sådär jätte bra.
Prövade alla tips jag kom å tänka på, semta på limmet med nål,använda pincett och titta neråt i en spegel..
men endå var de fördjävla svårt. helt klart ska jag öva och bli en sånn som har lösfrallor och ska bli jävligt bra på å fästa dom så dom sitter som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0