66.

I dag var då första försöket med MAC`s Paint pot blackground, den svarta skuggbasen.
Den var väldigt mycket lättare att arbeta med än mina försök med gel linern från face;)
Men jag tycker det är rätt svårt med en mörk bas, jag gillar inte skarpa linjer när man har ögonskugga så de är lite små knepigt å sudda så det blir jämnt.. men de tror jag nog man lär sig med tiden:)

FOTD taget i dagsljus, bländad av snön.. (FAN vad de snöat i natt)


IRL ser det mörkare ut, jag tycker det här är en snabb,enkel och jäkligt snygg mejk.

Eyes: MAC Paint pot blackground, E/D Amazonas,Dipliner H&M Mascara Lorèal.
Face: I.D Mineral foundation och Hot Mama på kinderna.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0