186.

Jag måste absolut utse Viva la diva paletten till en av mina favoriter!

Från början var jag vääldigt skepptisk till Viva la diva, allt såg så extremt b-igt och plastigt ut, men Viva la diva är ett märke som överraskat mig.
Jag anväder ofta de lösa Neon eyes färgerna och nu så har jag även den här paletten.

Den är billigt, de är alla tänk bara färger till både vardagliga och färgstarka sminkningar, de är hållbart och extremt  högprigmenterat, vad mer kan man begära för mindre än 200 spänn för så mycket FÄRG!?!
Jag rekomederar, starkt.
Det finns en enda sak som jag inte tycker om, och de är att dom är lite svårare än tex mak up stores skuggor att sudda.


Sen julafton har jag enbart använt den här paletten, och har fotat två av sminkningarna, bilder kommer sen.

Jag har iof inte prövat den utan primer, men jag anväder ALLTID primer till skuggor..
Det spelar ingen roll va det är för märke på skuggorna, primer är ett måste, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0