Lush.

Här är grejorna från Lush shoppingen:


Shower jellie Woosh, Den är riktigt sladdrig,blå och väldoftande.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad den luktar, men jag gillar det!
Man kan antingen ha den i frysen före duschen så den blir lite mer hård eller så kan man ta lös en bit och moisa in den på kroppen, lite krongligt är det allt, men de är värt det, jag gillar de!

Sen blev det två tvålar:
Rock star & Miranda. Gillar Lush tvålar efter som dom luktar mycket och gott.

Sen behövde jag ju en fukt kräm för ansiktet, så jag täntke att jag kanske skullep röva en från Lush och se vad jag tycker om den. Gillar ju deras andra grejer, de är inte djurtestat, produkterna är vegetarsiska och vegan så de låter ju bra även det. De är sånt jag gillar, försöker att köpa så mycket icke djurtestat som möjligt!

De blev en iaf en fuktcreme som heter Imperials, den är för blandhy, och ja.. jag kan ju inte påstå att min hy är nått annat. Fet T-zon och inga som helst problem i övrigt, den huden hon som jobbade beskrev var min i ett nötskal, så jag köpte den och hoppas på att jag gillar den. Har använt den två kvällar i rad, lukten är lite egen, men formulan är lätt och den värkar sjunka in i hyn rätt fort, inte lika som deramlogicas active moist.
ja, de är den jag ska gemföra med, jag är värkligen frälst i Active moist så vi får se om Lush håller måttet!


Har fått två små finnar i pannan, så jag undrar om min hy håller på att göra uppror?
Förutom dom två små, så är min hy len som silke.

De som brukas säga med nya produkter är , det tar ca två till tre veckor för huden att vänja sig med nya produkter.
Blev ju så med mitt ansiktsvatten från make up store med, hyn gjorde uppror  men de är aboslut guld nu i efter hand och jag kommer köpa det igen, utan att tveka.

Så fin hy jag haft nu i ca två veckor har jag inte haft på flera år, så jag hoppas till gudarna att det håller i sig!

Måste förresten ge stort plus till Personalen på Lush, så himla tillmötesgående,duktiga och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0