Face Stockholm.

Som sagt var jag ju i Luleå i fredags, var in en sväng på Face, jag möttes av en konstig lukt.
Butiken var snygg i övrigt och såg jäklit lyxig ut, de flesta skuggorna var matta, jag vet som inte, jag har aldrigt riktigt fasnat för matt.Men jaja, jag kan ju pröva tänkte jag, om inte annat är det ju bara att lägga ett passande eyedust ovanpå!
Dessa två fick följa med mig hem:
 

Först ut var den Gröna:


Här på en bas av Hightechlighter Platina.
MAC Carbon
MUS Olive
Face Noisy.

Vad tycker jag då?

Den konstiga lukten följde med hem, de är skuggorna som luktar..jag villhelst ha lukt fritt smink, men är färgerna awsome måste man ju såklart stå ut!
Var den de då..
När jag la skuggan så tog de en stund innan den blev lika knallig som i förpackningen, sen tänkte jag att de känns som om de knalliga kommer "blåsa av", och visst gjorde det de, kvar blev en färg som jag skulle kunna tänka mig att grönsenap ser ut. Inte alls lika fin som före, så jag kan säga att jag är lite besviken, med tanke på priset kan man ju vilja ha mer. Tror de var 135(som på MUS,och MUS skuggorna är BRA.).Men den ska få fler chanser innan jag totalsågar den, och jag tänkte pröva med en annan bas, ska beställa min matta favorit bas Urban Decays  primer potion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0