Åhh..

Jag har missat en galen snygg cybershadow hos MUS hela mitt liv värkar det som,
Den heter Ginger leaf och har en riktigt snygg turkos knallig färg, och ska bli MIN.
Jag vet exakt vad jag ska ha den till..IIH, jag vill ha pengar NU!


Förresten, jag har inte rört min svarta ögonskugga på typ...minns inte senast jag använde den!
Förr var det typ standard, nu är det helt stilla i hjärnan.
Btw, jag har smink idag, första gången sen i fredags;) hehe,två sminklösa dar är bra för å vara mig.
Dock kör jag en rätt naturelll idag, med velvet,brown suggar och muffin. Snyggt suddat dock.JÄJÄ.
Ville bara dela med mig av min nya lööve, seriöst, hur fan kan jag ha missat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0