120.

Ooooh! jag har hittat en  konkurent till ruget "peach" från MUS som jag är helt jävla såld på,
Spana bara in dessa, de finns på eleven för 249 kr, jag gissar att de säkert kommer gå att hitta i butiken "Phasion cosmetics "med, ska dit och spana nesta gång jag är i Luleå.:



Jag SKA köpa ett nytt rouge, det bara är så, och det här "papa don`t peach" såg ut att falla mig i smaken extrmt mycket, och även så "Pinch me". MEN jag har ju redan två roge som är ganska rosa, det ena kommer från make up store och heter Complex och det andra heter "Hot mama" och kommer från the balm.
Se bara så fint det är,och förpackningen är bara så söt:)


men å andra sidan kan man ju faktiskt köpa två rouge, de är ju kul att variera sig lite.
Ska dock kolla i Luleå först så jag har en lite bättre bild av hur det ser ut innan jag gör nått, har inte direkt tänkt safta ut 250 spänn på nått som jag inte kommer använda,de har jag inte råd med!

Kommentarer
Postat av: josse

älskar de gammeldags etiketterna :) jag har rouget sugarpink från Make Up Store, du får gärna tipsa mej om något mer neutralt rouge att variera med nästa gång jag är i butiken.. :)

2009-04-22 @ 20:58:36
Postat av: Linda

Sorry att säga detta men denna butiken har dom lagt ner :(

2009-05-08 @ 17:33:25
URL: http://peachbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0