9.

Julaväskan.<3



Innehållet är idag:
22 Microshadows från Make up Store
7 Cybershadows från Make up store
8 Eyedusts från Make up store
3 Glitter eyeliners (MUS)
1 cover all mix (MUS)
3 Rouge ( Hot mama, The balm. MUS Complex & Ett mineral rouge från The body shop,Nr 01.)
2 Primer(Eye primer clear, MUS & Urban decay eye shadow base)
4 skuggor från MAC
2 Smash box
1 Urban decay
2 Viva la diva
1 Nouba
1 Pirre rene
1 Pop eye cake
2 tripple eyeshadows från IsaDora
1 Loeral colorappeal trio pro
1 stargazar
1 Maxfaktor
3 foundations (Mineralfoundation The bodyshop,make up store matte foundation & foundation stcik från IsaDora)
5 läppglans
4 Mascaror
1 ögonbryns penna
1 dipliner
4 eyeliners (3 make up store 1 IsaDora)
1 ögonfransböjare
Några prover på mineral smink från HH-mineral
+ mina penslar och sånnadär grejer man kladdar på foundation och concleaner me.




Asoluta favoriter kan jag tyvärr inte säga bland skuggorna, jag kan inte välja bara en..
..men jag kan säga att jag använer mest gröna,blåa & lila nyanser..
Bland mascarorna är det sky high curves by maybelline, absolut tokbra mascara!
Fransara blir böjda perfekt färgen blir väldigt svart & formulan är inte för lös och inte för kladdig.
i övrigt är mina nya bästa kompisar båda från The body shops mineral smink.
De är foundationen som går att få lätt till medel täckande, ger ett naturligt resultat,som inte täpper igen porer ger en bra lyster och bara är helt jävla underbar.mineral rouget nr 01, lite mörkare ton me skimmer, men inte för mörk. Helt perfekt och jätte snygg..läppklet då? hmm..Sorbet lipgloss orange från viva la diva just nu iaf.



De var min julaväska & mina favoriter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0