8.

Lòrèal VOOLUME SHOCKING MASCARA, del 2.

Nej,nej & åter nej. Jag tycker inte bättre om den efter några dagars användande.
Så länge det bara är den vita basen tänker jag "Det här ser ju inte ut att bli så dåligt"..
MEN direkt jag är i gång med den svarta jätte vattniga del 2 av mascaran så ser det rent fördjävligt ut, VIPS är det kladd både på ögonlocket och överallt, fransarna blir ihop kladdade och får ett eget liv.
Jag skule vilja säga att den är som själva faan och hans moster.
Min favorit mascara är fortfarande Sky high curves.



Julaväskan är i min ägo nu, jag fick den av mor & far på min födelsedag.
Nu har jag tre lådor att fylla upp med papper som annars ligger utspritt.
Jag hade tänkt ladda upp en bild på min fina väska och dess innehåll någon dag framöver.



Men här får ni en bild på en "eye of the day" för någon vecka sen. (Jag har nämligen inte orkat sminka mig än.)


Nouba nr 12.
Urban decay`s Goddess
MAC`s Carbon.
En vit skimmrig skugga från Gina som Highlighter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0