2.

Ännu en skugga från Make up stor hamnade i dag i min ägo...
En matt mörkbrun som heter Deadly.
Jag har faktiskt inte så många matta skuggor i min ägo, men det är för att jag egentligen tycker dom är rätt tråkiga.
MEN, de mörka nyanserna tycker jag om, dom kan man ha till mörka & sotiga snygga mejker.
Deadly har jag två planer för än så länge, och jag tror det komer bli super.


Förvaringsbekymmer...
Tanken har slagit mig att om jag inte använde mina lådor till att förvara ögonskuggor,rouge,puder och läppglans till så skulle nog resten av mina saker ha en bättre ordning. Just nu är allt bara i en enda stor röra.
Under sängen har jag en stor låda med massa kort å lite annat om horoskop och tjoller å i den andra, ja.. de ni!;)
Sen har jag två till lådor som bara är papper och massa skiti.(Jag vet inte vad de är, OKEJ?!)
Oredan sprider sig även till resten av huset...
Uppe har jag två låder med gamla skolgrejer och breve datorn har jag ett ton papper från Rönnskär, Arbetsförmedligen, Betyg och annat. Det är inte bara papper som smygit sig upp till data rummet..jag har en garderob uppe med riskläder.
Nu kanske ni undrar vafaan jag har massa riskläder till, men jag har dom typ om man ska ut och svettas, fiska, endel hårfärgnings tröjor & sen har jag underställ och långkallingar där. Skorna är utspridda i hallen och i två av garderoberna uppe och alla flyttahemifrån grejor och prydnads skit är i ett annat rum..
Nu tänker ni förmodligen ; Hmm, dags å rensa din skräpsamlare!
Men det gjorde jag bara för några kvällar sen, ännu en kväll i brist på sömn.
Gissa om alla här i huset är less på att jag har saker överallt?

Lösning?
En lösning till sminkförvaringen är den berömda Jula väskan!
Om jag får bort sminket från lådorna så ryms papper,ljus och lite annat skit som just nu är på golvet..
En sån ska jag önska mig! vet inte exakt vad den kostar, men över 300 iaf.
Men me tanke på att jag köpt en borste till miniral sminket för samma pris så kanske det inte är så farligt?


Jag SKA ladda upp en bild i morgon, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0