GRR!!

GUUFÖRBANNAT,DATORDJÄÄVUL!
Jag har nu skrivit två inlägg som försvunnit,inte kunnat kollat nånting för att datorn knappt tänker.
Det går för fan inte ens logga in på banken för att lösenordet hinner bli ogiltigt.
Det är en av anledningarna till de dåliga uppdateringarna här på bloggen, man orkar helt enkelt inte bråka med datorna halva dagen för att få in ett inlägg. 
Nu sista försöket.

Dagens FOTD;


En svartsotig ögonmejk gjord på MUS Pulluton & Velvet tillsammans med en svart kajal från samma märke och en mascara från maybelline. Kinderna har fått en lätt rosaaktig ton och läpparna är neutrala.

Egentligen har den här dagen inte vart så sminkvänlig med snöstormen, men det gör inget för oss som gillar snö.

Jag ska på 80-tals fest på Fredag och jag har noll insperation till 80-tals smink.
Antingen blir det nog en med lite kalla färger som lila,blå,grön eller en varma med orange,rosa och gul..
Men jag är värkligen inte bra på att göra extrema sminkningar, utan för ramarna..
Är det någon som kan tipsa mig på nått bra och extremt ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0