17.

Hallåjsan!
Idag har jag allt vaknat på rätt sida, och i natt har jag för första gången på månader sovit en hel natt utan att vaknat och utan att ligga och vrida och vända mig i timmar. Så skönt:) Nog för jag inte direkt är nyvaken nu när jag skriver detta, men tänkte bara dela med mig;)
Goda nyheter, kameran hade lite batteri i går, så de blir snart lite mer bilder:)

Så det blir en FOTD(Face of the day) från i går & en från i dag.
jag är inte så fotogenisk så jag ser rätt skum ut, eller så är jag bara ful i värkligheten;)
Vilket som, så ska dom iaf upp här på bloggen.
 Igår såg jag ut såhär:



Silverblå ögon mejk.
I fejan har jag en mineral foundation & mineral rouge från The Bodyshop.
Runt ögonen har jag silver från MakeUpStore,blå Digital från smashbox,en mörkblå me glitter,Goddess från Urban decay.
I ögrigt har jag använt mig av en svart kajal från MakeUpStore,en dipliner fårn IsaDora & mascara från Maybelline.

Idag :
Haha, okej, jag vet. Skämmes tamefan. Men kameran dog just efter de där kortet togs, så ja..here i am.
Och nej, jag försöker inte göra någon plutmun, den ser bara ut sådär om jag inte har käften helt stängd.


 Grönguldbrun(?!) ögonmejk.

Fejan har jag mineralfoundation från The bodyshop & på kinderna rouget Hot mama.
På ögonlocket har jag Dagger, ihop blandat med eyedustet deamon & en mörkbrun jag inte komer i håg vad den heter, allt från Make up store. Sen har i övrigt har jag samma kajal,mascara & eye liner som i går.
På läpparna ett jordgubbs lipbalm.


Btw, jag har idag för första gången insett att folk faktiskt har kommenterat! =)
Tack, de är kul! jag förstår inte själv hur man gör eller hur man svarar.
Men jag har inte iktigt lärt mig hur den här bloggen fungerar.. är inte så data kunnig;)
Jag borde kanske försöka lära mig lite bättre;)

Men nu har jag inte tid med det, ska i väg till Jessica.


I morgon ska jag ladda upp lite Jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0