12.

Irriterande eller vad?
1. Batterierna i kameran är slut

2. Någon har tagit mobilkabeln ur datorn och värkar tydligen ha bestämt sig för att behålla den.

3. Den större ögonskuggspenseln från Make up store försvan spårlöst när jag satt och sminkade mig, misstänkt för brottet är Jallus som var på besök i mitt rum. Han är allt en odåga och jag sprang och jaga honom med diverse saker dom tex; Tops,plast,trosor,piller burk.

och slutsatsen?
Den som snott min kabel har fått för lite stryk.

Hittar jag min ögonskuggspensel i småflisor komer jag fantisera om att göra hundfärs av jalle i mitt huvud.
Hittar jag den och den inte är tuggad på blir jag väldigt glad, och väldigt förvånad över hur den hamnat där.

Inte blir det någon bild på katten som dricker ur tillbringaren, inget kort på blommorna jag fick i går,
och inget på EOTD. (Eyeoftheday)


Då får ni ett gammalt EOFTD(Igen..)


Har använt mig av :
Eyeshadow primer potion (Urban decay)
Plumdressing (Mac)
Carbon (Mac)
Humid(Mac)
Eyepencil Black (Make up store)
Dipliner (IsaDora)
Eyebrow pencil 21 Darkbrown (IsaDora)
Matte foundation Tender (Make up store)
Cheek colur 01, pink quartz(?) (The bodyshop`s mineral serie)
under brynet en vitskimmrande skugga (Gina)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0